Nov 9, 2008

one step for move on

one step for move on


Dear PK,
Alhamdulillah, dengan pertolongan ilahi dapat Im menghabiskan semester ni dengan penuh dengan dugaan. baru terasa kepayahan mengambil veterinar sebagai pilihan hati untuk dijadikan asbab rezeki Im datang. Ramai sahabat sepejuangan Im rasa mengeluh dengan prestasi mereka semester ni. mana tidaknya seumur hidup tidak pernah mendapat D atau tidak lulus kata kawan Im.

Semester ni banyak Im luangkan masa dengan coursemate Im. Yang mana kenal nama sahaja, semakin rapat. Yang rapat sejak dulu semakin akrab kami. Semakin tahu lah rahsia disebalik kopiah Im. banyak aktiviti vet yg Im involve semester ni.. yang akan datang ialah Kem Kempipinan Veterinar pada esok hari. Jadi movie maker lah Im nanti. walaupun semester ni Im banyak hilang sahabat,tetapi di tutupi dengan beberapa minggu yang sangat seronok. bebas dari segala-galanya.


Beberapa hari lagi tambahlah usia Im setahun lagi. Akan tetapi,saudara mara Im masih lagi cakap Im macam budak-budak lagi. semua nak harapkan parent. klu dari segi perangai maybe mtang sikit kot. muka...still green. Ini hajat Im bagi umur 21

1) Tambah berat badan 10kg
2) Bermalam dan berkenalan dengan parent Shazali Husssein
3) Akaun tabung Haji tambah jadi 5k
4) Keluar 40hari di East malaysia
5) CGPA mencecah 3.5

6) Memelihara burung Nuri
7) Beli XBox
8) Adakan gathering 'King' (my group during sek. )
9) Pujuk my sister pakai tudung
10) Kereta baru

* hanya warna putih sahaja dapat dilakukan


Jadi untuk 22, Im perlu usaha lebih keras lagi bagi dapat menenuhinya..

Peace..,
xZYm

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY