Nov 5, 2008

Repeatibility part 2

Repeatibility part 2

Dear PK,
Post sebelum ini Im ada menceritakan tentang apa hati Im kata. Apabila difikirkan, seperti Im mahu kejadian semester lepas berlaku kembali. Selepas sahabat Im pulang dari bilik kerana Im hendak meminjam nota dia,cepat-cepat Im mengambil wudu' dan bersolat Dhuha diiringi hajat bagi memberi petunjuk benarkan apa yang Im lakukan ini . Selesai bersolat, terus alunan lagu Miley, 7 things bergema di bilik 136. Lagu ini memang Im tetapkan apabila ayah Im menelefon.

Im menceritakan apa yang Im telah buat. Ayah Im menyuruh Im kembali ke tempat baru kerana ayah Im tidak mahu Im merosakkan kehidupan Im. sekiranya Im diami dikawasan si 'lama', Im akan tidur sahaja dan agak susah untuk mengulangkaji pelajaran. memang benar kata ayah Im, Im sepatutnya tidak lari dari masalah. Dari dulu lagi, Im suka lari dari masalah sehinggakan jika Im merajuk atau berkecil hati,Im akan meninggalkan orang itu dengan penuh tanda tanya.

Harapan mengunung agar Im mengetahui erti persahabatan.

*ayah Im ajar Im banyakkan baca ayat 25-26 surah Ali-Imran agar hati Im tiada buruk sangka dan tidak mudah kecil hati pada orang

Peace...,
xZYm

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY