Mar 17, 2009

We Rock

We Rock


Dear PK,
Senior : Jos giler kau,lari sana,lari sini.
Azeem : Ye ke, hehe...
Senior : Mar cakap kau tak ada jawatan pun dalam sport day.
Azeem : Mar??
Senior : Marlia
Azeem : Ohh.. aku tolong kawan la. macam tak kenal aku je,kita dah keluar sama-sama 20 hari.
Senior : bukan kau jadi mc ke?hari tu kau cakap dengan aku..
Azeem : aku PA hari ni,Juwai ganti aku. Lepas tu,tak ada elektrik pula. Aku buat lah benda lain





Tamat sudah Olympia veterinar 2009. Harap-harap tahun depan bakal ada lagi acara seperti ini. Pasti junior kendalikan lebih baik lagi. Keputusan diketahui sudah. Kemenangan berpihak kepada kami,DVM2. Walhal Azim orang pertama yang tahu. Pening kepala menggira markah setiap acara. Lebih memeningkan kepala perlu menerangkan sistem permarkahan kepada setiap batch. harap-harap mereka faham.

Cheerleading,acara yang memang dinantikan setiap tahun. Jika tahun lepas DVM2 hanya mendapat tempat ke-2,kali ini gelaran juara milik kami. We Rock!! Seronok bila melihat segala kerja berjalan lancar. Selepas ini perlu bagi report pemarkahan kepada setiap batch.

Mengenai perbualan di atas, Azeem rasa tidak perlu ditanya lagi. Jika Azeem rasa dia baik kepada Azeem,walaupun susah kena tolong juga. Setakat gelaran AJK, tiada makna benda itu pada Azeem. Yang penting Azeem dapat mudahkan kerja rakan Azeem. Ini baru namanya persahabatan.


Akhir sekali.... SODAK! MANTAK!.....



Peace,

xZYm


0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY