Mar 29, 2009

Hair cut & Gaia

Hair cut & Gaia
Dear PK,
Ketika orang lain sibuk membaca nota pathology,Azeem pula sedang sibuk melayan kawan Azeem memilih baju untuk majlis makan malam baji jurusannya. Mula-mula janji hendak pergi ke Suria, KLCC memandangkan dia nampak Azeem seperti dalam keadaan gelisah,terus dia menukar tempat. Kami hanya ke Mines sahaja.
Penat juga melayan dia disebabkan dia bukan sama citarasa dengan Azeem. boleh dikatakan dia ini,tak pandai pilih bajulah. Apalah Badar ni,patutlah sampai sekarang tiada perempuan minat pada dia. Kesempatan ini membuat Azim ingin singgah ke salon untuk memotong rambut. Mana tidaknya,seorang pensyarah yang selalu ambil berat pasal Azeem menegur Azeem. Malu rasanya bila dia cakap,Azeem macam penyanyi rock sahaja.
Kawan sejurusan Azeem melakukan rebonding di kedai yang sama,katanya lebih baik dan tahan lama. Mungkin kedai itu mahal sedikit dari salon biasa. Sempat juga kami berbincang pasal kejadian semalam. Pendapat Azeem,rakyat Malaysia masih belum peka lagi dengan kejadian alam sekarang ini. Di kolej,masih ramai yang tidak menyokong.Sejam sahaja ditutup,tidak effect CGPA pun.

Peace...,
xZYm

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY