Mar 23, 2009

Spay & Castration

Spay & Castration

Dear PK,
Program prokasih (Projek Kasi Haiwan) berjalan lancar. Tanggapan awal setiap peserta yang seminar bakal membosankan ditangkis awal-awal. Seminar Prokasih dijalankan dengan penuh aktiviti. Ceramahnya sungguh berkesan,walaupun terpaksa dengar lagi pasal Animal Act & Vet Serg. Act.

Masa seminar ini didominasi oleh aktiviti berkumpulan. Kumpulan Azeem diberi tugasan untuk mengendalikan situasi di fakulti lain (KEJUTERAAN). Agak kelakar,bila semua yang dirancang jadi kelam-kabut. Banyak yang Azeem pelajari dari seminar ini.

Pulang sahaja terus bergegas ke perhentian bus di hadapan perpustakaan. Setengah jam pertama boleh tahan lagi, masuk sejam hati dah membara. Mana bus ini,orang belum solat lagi ini,jam menunjukkan angka 6 dan 3. Tetapi,nasib baik ada junior sekali. tidaklah bengang tunggu sorang-sorang.

Tiba-tiba nama Azeem dipanggil dan diajak naik bus kolej lain. Tidak faham,terus ikutkan sahaja ajakan junior. Terima kasih pada pemandu bas itu,sanggup dia hantar kami ke k17 yang jauh dipelusuk dunia. Kalau ikutkan hati nak sahaja jalan-jalan ke Mines dulu sebab 2 kali bus komuter lalu di hadapan mata. Apa-apa pun,terima kasih juga pada juniorku lebih-lebih lagi Maya Sofia. Jika lebih lama lagi,pasti makin merah-merah badan Azeem akibat gigitan nyamuk.

Peace...,
xZYm

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY