Mar 14, 2010

VS 2010


Dear PK,
Vet Sport telah melabuhkan tirainya dengan perbagai peristiwa lucu & mendebarkan. Kata orang susah untuk handle acara yang berterusan selama berbulan-bulan ini. Perjalanan DVM3,batch Azeem menempuh segala acara yang dipertandingkan setiap minggu.

Setiap acara kami cuba hantar sebaik mungkin peserta. Mungkin sibuk dengan tahap kesukaran Vet yang makin tahun,makin susah, ramai yang mengelakkan diri. Call berkali-kali pun tidak diangkat. Alhamudillah,ada juga orang mahu mengantikan mereka terutamanya Syu

Bergaya dengan pingat Syu aka PA Syu
Kehadiran batch Azeem kali ini boleh dihitung dengan jari pada permulaannya. Tetapi beransur-ansur meningkat bila hari semakin panas. acara balapan kami dianugerahkan 3 kilauan emas - Taq, Shahriman & CP. Tidak mengecewakan datang sokong mereka. Syu & Ben pula tidak lupa untuk memberikan pingat kepada kontigen DVM3

Apabila tamat acara balapan,terdengar kata-kata DVM2 yang DVM5 & DVM1 akan join cheerleading. Gelabah kamidibuatnya-mesti malu memikirkan hanya batch kami yang tidak menghantar wakil. keputusan belum dibuat. Tetapi bila mana melihat kesungguhan DVM1 menghantar wakil yang sedikit & entah apa-apa mereka buat di padang rumput itu, Terus kami bertekad masuk ke acara Cheerleading 2010.
Cheerleading bermula... haha88x

Nobody version sexy

Memang terabur habis & sedikit memalukan. Tetapi enjoy habis. Teknik kekenyalan, gelekan Hawaii, Nobody-Wondergirls ++ boys.. Bila lihat balik video yang dirakam memang kelakar habis. Bila Majlis Silaturrahim 2012 nanti pasti kenangan ini dimasukkan dalam checklist..

Tq DVM3...

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY