Mar 30, 2010

Prokasih 2010 seminar

Dear PK,
Kali ini Prokasih tidak seperti tahun lepas, perlu memakai baju formal dan seharian suntuk di fakulti. Seminar Prokasih semalam berjalan lancar dengan dikendalikan oleh tunjak utama Julie & Shyla. Tugas Azeem seperti biasa - PA system man.
Malam sebelum itu, pelakon-pelakon terbaik DVM3 sibuk menyediakan video last minute. Semuanya malu nak live acting in front their junior. Part WC suddenly come n said "hey, what u guys doing?" totally funny. A good response got from all three video include our adviser, Dr G. Someone said she laughing quite a lot.
DVM3

Group discussion

Scene Wen Chee masuk dengan selambanya..
Setiap slot memberi 1001 input kepada setiap peserta yang hadir. Kehadiran? memberansangkan.. Tempat pun kecil,jadi pihak penganjur hanya boleh menerima 60 peserta sahaja. Pengetahuan? Banyak yang boleh dipelajari dari seminar ini. Ilmu tidak mungkin dapat atas meja belajar sahaja. Ilmu sebenar dapat dari pengalaman & susah payah untuk mendapatkannya - Azeem Rahim (terlepas cakap pada salah seorang junior)

Program ini membawa setiap peserta untuk bersedia sedaya upaya untuk meletakkan satu mind set pada pelajar-pelajar sekolah yang bakal mereka temui dalam bulan 7 ini. Azeem insyaAllah mengikuti program itu, alasan sampingan = temankan Mr T.


DVM1
DVM2
DVM3
Tekun mendengar seminar
Ini pun sama..

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY