Mar 21, 2010

Boer + Surgery



Dear PK
Mungkin kerana salah faham, Azeem di turut serta dalam team research surgery Boer. Datang sekadar untuk melihat bagaimana surgery dilakukan. Dengan coverall + tiada stethoscope/termometer, kehadiran Azim & seorang lagi disambut mulanya agak kekok oleh Dr.

bukan kambing ini tau!!

Untuk jadi orang terbaik dikalangan orang-orang terbaik, kita kena usaha macam lebih susah dari orang yang terbaik - Abd Rahim Yahya. Kata-kata itu yang buat Azeem lantas ubah fikiran yang pada mulanya 50-50 hendak join. Allah sudah tentukan,Azeem involve dalam surgery itu juga.




Agak kekok juga bila dari luar beberapa orang senior melihat Azeem menjadi anaesthethic untuk boer ke-2. 1st berperanan menjaga gas machine + boer. more info got maa. Berbeza sekali dengan anjing. Sayangnya, Azeem tidak dapat lihat post-operating. Kaki terus bergerak ke wad haiwan besar kerana tanggungjawab lebih besar di sana. Sebagai student.



Rupanya hp kawan Azeem habis bateri, patutlah tidak dibalas-balas sms yang dihantar. Selamba sahaja duduk lama-lama dalam wad surgery. Hopefully next time, Azeem will get more chances sebegini.

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY