Oct 21, 2008

Keamanan

Keamanan


Dear PK,
Hari-hari menjelang peperiksaan akhir membuatkan idup Im tak tentu hala. mana tidaknya,Im bukan suka duduk study sorang-sorang dalam bilik dengan bertemankan alunan musik. itu bukan cara Im. ex-roomate Im dulu pun tau( Im tau dia baca blog ni). Im memang tidak biasa study berseorangan. dah beberapa minggu Im tido di bilik berseorangan. kalau tau macam gini lebih baik Im dapatkan bilik seorang sahaja. hanya beberapa org sahaja tahu kenapa Im tidak suka tido berseorangan dan Im memang phobia dengan gelap.

Selepas Im solat hajat,Im buat keputusan untuk habiskan minggu akhir ini di kolej lama Im. waktu pagi Im akan pergi ke fakulti untuk study,dan petangnya baru Im balik ke kolej lama Im. biarpun susah sikit dengan Im menjadikan rumah yg Im tumpang sekarang sasaran mendengar ceramah free.Lagipun lambat laun org yg datang ziarah tu akan faham yang Im memang marah dengan mereka. Im dengan rakan Im aka senior Im pun rasa kecil hati dengan mereka.

Keamanan yg Im cari selama semester ni rupanya berada di sana. penat Im menjelajah ke seluruh universiti untuk mencari mana tempat yang sesuai untuk Im. memang betul kata pepatah



Hujan emas di negeri orang
Hujan batu di negeri sendiri
lebih baik di negeri sendiri


peace...,
xZYm

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY