Oct 29, 2008

Bachelor Party

Bachelor Party

Dear PK,
handphone Im mengalunkan lagu Womanizer dalam panggung wayang membuatkan muka Im merah padam. Itulah lain kali masa dalam cinema must silent handphone. baca sahaja mesej yang diterima membuatkan Im ketawa kecil. Ada Bachelor Party aftr midnight. selepas menghantar Balqeis pulang ke rumah aunt dia,trus Im ambil semua barang yang Im dah kemaskan untuk pulang ke universiti dan salin baju. kena ikut theme, White dress code.

Memang seronok lah bila bekas-bekas student St Joseph berkumpul. semuanya lelaki. kawan Im yang Im sangka memang susah hendak mendapat teman wanita,kahwin dulu sebelum Im. sudahlah weeding dia sama tarikh dengan birthday Im,memang cari alasan tidak mahu bagi hadiah pada Im. Congratulation Badar Mohd Hadi. Esoknya bangun dengan kepenatan,terus mandi,solat dan bersiap ke stesen bus. ayah Im memang tunggu di sana.

semasa hendak menyarungkan kasut,Im baru perasan..Im pakai kasut getah putih. malunya hendak menaiki bus dengan memakai kasut itu. nanti apa orang fikir pula,giler glamor ke apa budak ni. kerana kesuntukan masa Im pakai jugak kasut itu dan kasut itu akhirnya selamat sampai ke kolej17. sakit betul pakai kasut itu. kemeriahan dan kelapangan di Johor Bharu sudah pun tamat. sekarang menanti hari-hari kesensaraan di universiti.oleh itu mesti diselangi dengan menonton video clip womanizer.



*sorry pic masa party tak bleh dipostkan, terdedah aurat la...

peace
xZYm

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY