Oct 10, 2009

St Joseph

St Joseph



Dear PK,
Hati melonjak riang taktala Azim menemui kawan lama yang sama-sama berjuang di sekolah yang sama. Semasa diploma dulu pernah Azim cuba cari mereka, tetapi mungkin kerana rasa malas mengusai diri, Azim berserah pada takdir.

Terima kasih kepada facebook. Akhirnya jumpa juga seorang demi seorang. Najib, kau pencetus segalanya. Tetiba sahaja seorang yang Azim tidak jumpa selama 12 tahun 'request' mahu menjadi rakan Azim. Kali terakhir jumpa pun semasa darjah 6. Memori ketika itu macam sudah pupus. Dia pula masuk E.C.

Semasa darjah 6 -ketua kelas

Mengunakan formula yang digunakan oleh Najib mencari Azim, Azim menaip nama setiap seorang rakan sekelas Azim di St Joseph. mula dengan Zakie Ya'kob, Faizal Kamari, Hamdan Othman dan akhirnya jumpa apabila nama Yusmahizam Yunos ditaip.

Alhamdulillah, Yus masih ingat lagi pasal Azim. Minta juga add facebook or twitter yang lain,malangnya hanya Zakie sahaja yang ada. Tiada cara lain, kena minta no telefon ni. Seorang-seorang Azim kacau.


Zakie - Macam tiada perasaan pula.
Norisman- Senyap apabila Azim memberitahu nama.
Isdarul - Sampai sekarang tidak dibalas
Faizal Hambar - Tidak mesej pun sebab tak ingat siapa dia. (memory lost)
Khalid - respone yang baik.

Tak sabarlah nak jumpa korang balik. Yang boleh cakap hal gila-gila lah...... Tidak mahu yang skema or formal eh!!
Peace..,
xZYm

5 Sentuhan:

zabad said...

siapa yang nak cakap skema2...
gila-gila sudah la...

Azeem said...

Aku msj zakie nak ckp dgn dia..
takut dia ckp pasal benda itu..takutnya...

Kamarul said...

walaupun aku kawan sejak kecil ko, aku tak pernah nampak gambar ko se skema ini..
kenapalah aku pergi Belanda tahun 1998??

Azeem said...

aku didenda oleh ayah aku sebab 2 bulan dah patah cerrmin mata aku..
Dia belikan cermin mata baru jenis ini

zabad said...

buat macam biasa sudah...
biasa la...
bila dah terlalu taksub sangat dengan benda tu...

Post a Comment

cARDIO TherApY