Sep 18, 2009

Pertemuan

Pertemuan

Dear PK,

Azim bergerak menuju ke Ladang 16,UPM hari ini untuk berjumpa dengan Dr Baljit Singh mengenai penvaksinan lembu. Dengan tidak sengaja ponteng sekejap kelas jam 2, Azim bergerak menuju ke Ladang 16 bersama-sama Ina. Puas hati juga dapat lihat sendiri vaksinnya. Ada dua sahaja rupanya di Malaysia.

Pulang ke fakulti, Azim terlupa yang Azim meninggalkan kad matrik dan uncang di sana. Terpaksalah patah balik untuk ke sana. Nasib baik yang jumpa Dr, kalau orang lain mungkin sudah tidak ditemui lagi. Tergerak hati nak tanya staff yang memberi barang Azim itu, adakah kawan Azim masih bekerja di situ lagi?

Rupanya dia masih ada lagi di situ. Mungkin dia ingat-ingat lupa tentang Azim. Selepas peristiwa itu terus semua kawan-kawan yang pernah Azim keluar dengan mereka, Azim lupakan. Rasanya dia pernah jadi amirsab Azim di Desa Petaling. Rindu rasanya hendak jumpa dengan kawan-kawan lama.

Peace..,
xZYm

5 Sentuhan:

Kamarul said...

Ala, ko yang xnak buat kerja lagi?

Azeem said...

nnt tunggu kemunculan aku.. tahun depan!!

Kamarul said...

Bila balik bro?

Anonymous said...

Azeem, Selamat Hari Raya!!!

Anonymous said...

azim,nak tanya ckit.sepupu yang kat jerman 2 bla emak ke ayah? asyik cite bal emak aje.bla ayah tentu interesting gak kan?

Post a Comment

cARDIO TherApY