Jul 19, 2009

Skrip yang Bosan

Skrip yang bosan

Dear PK,
Setibanya di rumah jam 8.30am, Azim disambut dengan bau kek pisang buatan mak. Dah lama tidak merasainya. Badan ni rasa selesa juga walaupun tidur di pejabat ayah.
Sebelum itu sempat juga kami singgah ke rumah atuk. Ain,sepupu Azim mengajak menonton wayang.


Jam 11am, Azim & seorang adik bongsu Azim dihantar oleh Ayah ke Jaya Jusco, tempat yang kami janji mahu bertemu dengan Ain. Beli tiket sahaja sudah beratur ramai. Mesti penangan Harry Potter. Apabila lihat pada skrin GSV, Harry Potter full house. Kena tunggu jam 5.30pm baru ada. Jadi kami buat keputusan lihat sahaja cerita Skrip 7707.


Rating yang boleh Azim bagi setelah kami duduk satu jam setengah dalam wayang ialah 4 daripada 10. ceritanya terlalu simple & senang. Apabila selesai, ramai yang mengeluh. Jika ini yang mahu ditonjolkan oleh cerita seram melayu, Azim sangat sedih.


Jadi bagi mengubat kesedihan diri, kami shopping. Mentang-mentanglah JPA baru masuk, tangan ini rajin sahaja menekan butang pengeluaran wang. Pasti rakan Azim yang lain begitu juga. Semua pasti sekarang sibuk di shopping complex. Ayah mengambil kami jam 6.30pm. dalam kereta sibuk kami dengar letehan mak & ayah. Membazir duit la, dah tak muat almari baju la..


*Adik Azim yang ke-2 sekarang pasti seronok tengok MU vs Malaysia di Bukit Jalil. Bila lihat berita semalam Malaysia kalah 2-3.

*Dah keluar pun buku yang Azim tunggu, The Host. Ingat nak beli My Sister’s Keeper, tapi dah habis.

Peace..,
xZYm

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY