Jul 28, 2009

Pindah

PINDAH

Dear PK,

Baru-baru ini Azim dipindahkan ke unit lain dalam dogathon. Unit baru, PA system. Unit yang memang Azim elak untuk diletakkan nama Azim selama ini. Bukan salah pengarah tahun ini, tetapi salah ketua unit ini tahun lepas. Seharian Azim duduk di hadapan PA system. Untuk bergerak mengambil makanan pun,kawan Azim,Juwai yang mengambilkannya. Ini lagikan solat zuhur, terpaksa cari orang untuk duduk jaga sekejap di tempat Azim

Azim ditinggalkan. Sebab itu, Azim berkeras mahu masuk ke Unit Pendaftaran. Tetapi sejak Azim mula lihat betapa susahnya pengarah buat kerja, dengan elektrik tiada, hati Azim mula terbuka. Memandangkan ketuanya batch Azim sendiri, kira on sahaja. InsyaAllah,junior bawah Azim tidak akan merasai macam apa yang Azim rasa dulu.

Lihat list name ada 2 orang "laksamana" Azim. sorang, kira kenal lah,budak DVM2. Sorang lagi DVM1, menurut kata roommate Azim,dia budak ex-dip. Jadi secara rasminya Azim kembali ke jawatan lama. Hafez pula ditukarkan ke unit peralatan, sesuailah tu. Thank kepadanya sebab belanja Azim buka puasa semalam. Ina pun dia belanja.

Peace..,
xZYm

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY