Jul 25, 2009

Hang Out

Hang out

Dear PK,

Agak kecewa juga Azim apabila hasrat mahu ke pasar malam tidak kesampaian. Pulang ke kolej berpakaian coverall,dengan langkah yang malas. Selepas setengah jam Azim mengadap Gossip Girl, housemate Azim yang mengajak ke Jusco. Katanya mahu membeli jam.

Kami menemani senior Azim berbuka puasa. Rasanya, kami yang makan dulu sebelum dia. Haha!!! sorry Faiz,kau sibuk shopping barang yang guna hari ni pulak. Selepas itu, sorang- sorang senior Azim nak ikut beli barang yang sama. Senior Azim yang nak beli jam pula katanya mahu lihat di Mines. SEIKO, harganya RM370.50 after 20%. memang peminat jam lah dia ni.

Sebelum pulang,singgah makan. Masa itulah, kami mula cerita pasal setiap batch,dari DVM1 hingga DVM4. Moral of story, vet memang best!!sebab kita rapat setiap batch. Baru melabuhkan punggung di sofa ruang tamu di kolej, junior Azim ajak pergi Cheras. Jam menunjukkan angka 11 dan 6. Maknanya kena overnight di sana lah.

Ronda-ronda uptown, KL hingga jam 6. Ayat paling 'sentap' dikeluarkan oleh housemate aku ni : kau mana beli barang-barang kat sini, semuanya nak ori. itu yang tak pernah pergi ke sini. Memang Azim 1st time pergi. Tetapi seronok juga,sebab ada yang berkenan di hati. memandangkan di sini tidak menerima kad kredit, so no pointlah beli. lagipun bulan ini banyak sangat keluar duit untuk shopping.

Pulang ke kolej,terus kami rebah di tempat beradu masing-masing. Kecian gila pada roommate Azim. ada koko jam 8. Takpe roommate, balik ni kau tidur puas-puas di rumah. Sudahlah kita missed Nur Kasih semalam


Peace..,
xZYm

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY