Jul 9, 2009

Mulanya...

Mulanya..

Dear PK,
Baru beberapa hari Azim melangkah masuk ke semester baru, pelbagai kerja yang perlu dilakukan. bertimbun-timbun assignment diberi (padahal malas nak buat praktikal report). Mesti seronok jika duduk sahaja di rumah. Lebih-lebih lagi melihatkan teman sebilik Azim yang baru sedikit sahaja jam kreditnya. yelah, budak tahun 1.

Rumet baru?? kecian pada rumet lama Azim. kadang-kala menyesal juga tindakan yang Azim ambil, tapi ini untuk kebahagiaan semua pihak. Semester ini pasti penuh dengan cabaran. permulaan virology sahaja membuatkan Azim berkerut kepala. susah benar hendak memahaminya. Senior Azim cakap, jangan nak terlalu rumitkan benda yang senang.

Jadi tunggulah beberapa hari lagi,mungkin nanti biasa lah nanti. Kecoh juga dalam kelas, Azim sebarkan cerita yang JPA akan masuk rabu hadapan. Azim menagak sahaja, melalui pengalaman dua sem yang lepas. Dengar kata, kami akan dapat sama dengan pelajar medic. taraf vet sama dengan medic. sekarang baru nak perasan. tunggu sahajalah kawan-kawanku..
Peace..,
xZYm

* kawan Azim, Ina dikuarantinkan di pusat kesihatan kerana mengalami deman & selesema. Petang tadi dia dah pulang kolej.semoga sihatlah esok!!

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY