Feb 22, 2009

If I were...

If I were...

Dear PK

Hanya mengingati cara asas bermain bola tampar semasa zaman persekolahan membantu Azeem bermain pagi ni. Dengan tiada pengalaman & latihan, Azeem di'paksa' mewakili batch. Yang sepatutnya main sibuk dgn aktiviti sampingan. Jadi permain simpanan pun cukuplah

Kawan Azeem try tanya kenapa ckp tak nak masuk apa-apa aktiviti lagi,tiba-tiba setiap aktiviti muka Azeem ada. Azeem kalau marah memang suka lepas sahaja,senang tak payah nak pendam dalam hati macam sesetengah orang. Selalunya selepas kena nasihat oleh ayah,terus baiklah

Bestnya kalau parent duduk area S'gor,boleh Azeem jumpa tiap-tiap minggu. rindunya....

Peace...,
xZYm

3 Sentuhan:

Anonymous said...

Biar benar kaw main bola tampar,mcm tak percaya sahaja,
aku kena datang upm ni,lihat lebam-lebam tangan kaw.he3x

Azeem said...

Aku ganti kwn aku la.. tak main pun. ko pernah rasa kena lempang x? aku mesej xbls..

Anonymous said...

Kacaulah kaw ni pagi-pagi hari,jam 3 pula tu..
sesi luah perasaan konon :(
aku je ke yang nak dengar perasaan kaw? yang lain? kawan kaw di UPM? aku ni jauh bro...
Skrg kita ni couple lah. aku jadi GF kaw. bleh lah babe....

Post a Comment

cARDIO TherApY