Feb 20, 2009

Angel Terasa

Angel terasa

Dear PK,
Angel yang Azeem ceritakan dalam "I Will Be" menalefon Azeem. Dalam nada yang agak marah, dia mula mengungkit hal-hal lama dan merasakan tidak puas hati. Adakah tindakan dia melakukan seperti ni kepada Azeem & Balqis adil. Azeem tahu yang dia memang terkenal alim di kawasan rumah Azeem.

Tapi tindakannya menceritakan atau membuatkan dua pihak bergaduh tidak adil. Islam suruh menyatukan umatnya,bukan memperlagakan umatnya.Hasil tindakannya,sampai sekarang Balqis tidak lagi menjawab sebarang media yang Azeem gunakan untuk mengubunginya. Azeem tahu yang dia baca blog ni, jika dia rasa boleh dengar penjelasan Azeem, cuba hubungi Azeem
Peace..,
xZYm

5 Sentuhan:

Anonymous said...

Jumpa jugak kaw punya blog.
wakaka...
memang sesuai untuk luahkan perasaan ya!!
aku sokong kaw (from the back sudah...)

Anonymous said...

Jangan tulis pasal aku sudah diblog kaw.
relaxlah bro,awek bukan satu kat dunia ni,kaw ambil je adik aku.
Kan ko suka usha adik aku,best juga ada adik ipar macam kaw..
boleh kena buli..he3x
Kaw nak aku belasah Khalid? aku join.

Azeem said...

aku takde nagis pun,mana aku sedih...xnak r adik ko,badar..kecik sangat. nampaknye aku dah ada pembaca baru lah ni.tq 4 ur support

Anonymous said...

Kaw tak mahu awek doktor ke?
smartlah bro couple vet-medic.just kena sabar sahaja,tak boleh jumpa selalu..he3x
kaw dtg uitm,ajak aku buat blog. boleh aku kutuk kaw!! LOL

Azeem said...

ko yg xnak dtg upm nape? ada motor pun.. malas.

Post a Comment

cARDIO TherApY