Apr 11, 2009

Sebuah Motosikal

Sebuah Motosikal

Dear PK,
Permulannya Azeem dan kawan Azeem,Hafez ingin meminjam sementara sahaja motor rakan sekuliah kami, Shima untuk ke solah jumaat. Tiba-tiba sahaja,dia memberikan motor itu sehingga hari Isnin.
Selepas solah Jumaat,seperti dirancang kami terus bergerak ke Mines. Sudah lama kami tidak keluar bersama-sama. Rasanya lebih kurang 2 tahun. Bergerak menujuke satu kedai ke satu kedai yang lain. Paling penting,misi mencari infomation counter berhasil.
Melihat awan seperti tidak menunjukkan tanda tidak mahu hujan, kami pulang ke kolej dahulu untuk solat.Kemudian,misi bersambung untuk membeli tiket balik Hafez di Kajang. Tiba di sana, mata kami terpikat dengan pasar malam yang berada bersebelahannya. Selesai membeli tiket, terus kami ke pasar malam
Mata Azim terus tertumpu pada baju Upin & Ipin. Mesti kelakar kalau pakai ini. Pusing-pusing dahulu,mana tahu ada saiz orang dewasa. Tiba-tiba akal berfungsi,baik cuba lihat baju saiz kanak-kanak yang paling besar. Dengan muka selamba,terus Azeem tanya "Baju ni,saiz paling besar ada tak?nak tengok"
nelihatnya sesuai dengan badan kecil Azeem ni,terus Azeem membelinya. Sekali dengan baju Ben 10. Minat jugalah kartun Ben 10,ini semua salah Faiz, senior Azeem. Adik dia yang mempekenalkan Ben 10 pada Azeem. Sehingga Azeem jarang tidak menonton Ben 10.
Patutlah orang cakap perangai Azeem macam kartun. Paling ketara sekali cara jalan. Sampai akak kafe di fakulti Azeem ingat Azeem sakit kaki. Ah,rindunya pada Ben 10,because pagi tadi missed. bangun lambat!!!

Peace...,
xZYm

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY