Apr 14, 2009

Anat = rock on!!

Anat = rock on

Dear PK,
Pertemuan Azeem bersama pensyarah anatomi untuk membincangkan soalan yang diberinya, membuahkan hasil. Azeem,Sarah & izzati pada pagi Jumaat yang lalu pergi berjumpa dengannya. Tujuan utama untuk menunjukkan muka agar dapat menambah markah. Mana tidaknya, 15 markah datang dari kehadiran & minat kita pada anatomi.

Soalan keempat peperiksaan anatomi tadi menanyakan tentang soalan yang sama kami bincangkan. Penis jenis musculocarvenous & fibroelastic dan yang mana 'erect' cepat & kenapa? tersenyum Azeem menjawabnya. Tamat peperiksaan,terus Azeem mencari izzati & dia seperti dalam keadaan gembira.

Disebalik kegembiraan ini,dalam setengah jam minit terakhir, Azeem perasaan ada satu kerusi kosong. Bila dilihat antara Juwai & Azhani,terus hati Azeem menjerit..TUBA!! Kemudian bergegas kami menalefonnya & mendapat tahu yang dia sangkaan peperiksaan petang. nampaknya kes Fauzan berulang kembali.

Alhamdulillah,Tuba dapat mengambilnya kembali jam 12. Dengar daripadanya, soalan sama sahaja. Yang penting, dua soalan sudah diketahuinya sebelum peperiksaan. Harapan A mungkin seperti samar-samar,tetapi siapa tahu keajiaban boleh berlaku.

Peace...,
xZYm

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY