Jun 11, 2010

Aku + Bola = Entah Apa Jawapannya

Dear PK,
Piala Dunia datang kembali. kebanyakan orang pasti & pasti bercakap dengan pertandingan bola ini yang bakal diadakan di Afrika Selatan (tetiba teringat seorang senior yang praktikal di sana). Sehingga budak kecil pun menyanyikan lagu tema Piala Dunia 2010.
Azeem bukalah peminat fanatik,malah bukan peminat bola pun. Bak kata ayah, part sukan pasti tak disentuh oleh Azeem. Tak payah berpura-pura minat atau paksa diri untuk minat jika kawan kita semua minat bola.
Ayah pasti menyokong Japan, negara yang mungkin tak ada kemungkinan untuk menang ++ mak cik-mak cik Azeem. Tak semestinya keturunan jepun, kena sokong jepun. Angah pula tak habis-habis Brazil. Mungkin dia & ayah sahaja tengok bola di rumah. Amal - Portugal. Ini peminat betul bola. Jkid, Jking...semuanya dia masuk. Sejak nak SPM ni, stop dululah.Azeem berfirasat mungkin Jerman yang bakal menang..
Demam ni hanya sebulan sahaja. Kira sebulanlah kena menghadap & mendengar cerita bola ni. Ini lagi dua kawan Azeem, Badar & Kamarul. Diorang yang selalu bercerita pasal bola. Sampai sanggup beli Jersi club.
P/S : keputusan sem6 yang pelik.

2 Sentuhan:

Kamarul said...

Jepun-Belanda dlm group sama.. haha!!
ko mmg kaki bangku pun

Azeem said...

aku x perasan ada komen.. lama x buka..
belanda dah masuk separuh akhir, tinggal jepun je.
aku mana lah pandai bersukan

Post a Comment

cARDIO TherApY