Nov 14, 2009

Hadiah dari K

Dear PK,

Pertemuan kami ditunda sementara. Mulanya hendak berjumpa hari rabu selepas Azim habis exam,tetapi Allah tidak mengizinkan. Sibuk hendak menguruskan hal praktikal & rasa terkilan juga tak dapat jawab dengan baik virologi.

SUDAH!!! Jangan cakap pasal exam lagi. Belum cuti dah dapat markah pula,kacau mood cuti je. Jadi hari Khamis,Azim & Kamarul ronda-ronda ke Mid Valley. Terima kasih kerana sanggup menghabiskan duit belanja Azim. Lain kali belanja di kedai makan yang mahal sikit. bosanlah,makan di secret's.


Tiba-tiba bungkusan bewarna biru diberi. Eh, hadiah!! Siap bersyarat lagi. Kena buka apabila dia sudah sampai USM. Maknanya mesti benda yang special ni.


Apabila dibuka dengan cermat, kewata besar Azim di dalam bus menuju ke Terengganu (praktikal aquatik ni). benda ni yang dia nak bagi.





Dalam itu terselit surat. Ayat paling terharu sekali "Aku suka lihat kau kebudak-budakan, sebab masa itu aku dapat lihat diri kau sebenar.Ketawa, banyak cakap, riang, jadikan hidup aku seperti kau. Jangan biarkan orang lain jatuhkan kau. Kau yang terbaik dalam SERYAKI"




jiwang benar kamarul ini,kalau teman wanita dia nampak, mesti menangis punya. Thankz, Kamarul.

Peace..,
xZYm

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY