Aug 9, 2009

Terlewat

Terlewat
Dear PK,
Hari - hari biasa : Dia akan bangun di awal pagi semata-mata untuk mengejut orang solat subuh.. Suaranya akan berkumandang ke pelusuk kolej,mendayu-dayu menyebut kebesaranNya disuasana sunyi sepi.
Hari ini : Tiada suara dia kedengaran,malah suara yang mengantikannya(sesiapa budak kolej yang mengaku dia lelaki) lambat 20min.

Gambar adalah hiasan

Salah seorang senior Azim accident motor ketika dalam perjalanan pulang ke UPM. Nasib tidak menyebelahinya & adiknya. Motor boleh dikategorikan tidak ada apa-apa. Tetapi dia, dalam keadaan yang agak tidak selesa (nanti Azim describe pathologically)

Kecoh semasa waktu zuhur untuk mencari orang yang boleh menghantarnya. Sorang demi sorang dicari. Akhirnya Naguib menolong menghantarnya ke PKU atas pertolongan roomate Naguib. Paling seronok,biliknya tidak putus-putus diziarahi oleh tetamu. Memang patutlah dia menang MTM terbaik.


Kesannya yang Azim terasa apabila azan Subuh lambat. Juniornya yang mengantikannya,berjalan agak pantas bersama Azim & Daud (Derwin) apabila melihat surau masih gelap.


Lession yang ada pada dia ialah sub-mandibular oedema, abrasion pada kaki, muka dan tangan. Ada budak nursing kata maybe if chronic can lead to concussion. kira teruk juga. Berdoa sahaja mudah-mudahan Allah meyembuhkannya dengan cepat.


Peace..,
xZYm

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY