Aug 16, 2009

Tail up, It's show time

Tail up, It's show time

Dear PK,
Segala kepenatan yang dikumpul selama hampir setengah tahun akhirnya tergambar pada hari ini. Tidak dinafikan sangat meriah, hebat dan terbaiklah. Kerja keras student-student veterinar UPM dari tahun 3 hingga tahun 1 amat baik dan memberansangkan. Syabas DVM students

Awal pagi Azim dah lambat sampai di bukit ekspo. orang ajak overnite di sana tidak mahu. Akibatnya, pukul 6.45am baru sampai. Masa itulah baru nak run PA system. Kecian pada Vivi, lagu circus dia, Azim hilangkan. Jadi tiadalah soundtrack lagu circus. Rasa bersalah benar ni. Sesiapa yang datang hari sabtu pagi dapatlah dengar alunan lagu circus itu.

Daripada sumber-sumber yang dipercayai, lebih kurang 880 ekor anjing datang. Lebih dari apa yang dijangka. Amber Chia pun datang untuk booth Artemis. Azim nampak ada wartawan the Star, TV8. Paling tak seronok sekali, Azim punya knowledge pasal baka anjing sangat rendah. Biasalah,bila dah duduk di main stage,kenalah berbual dengan pensyarah. Tahu apa yang pensyarah cakap.

Akhirnya dapat juga lihat Pug Dr Shanti. comel jugalah. macam nak picit-picit sahaja pipi dia. Azim terpaksa balik awal kerana ada hal sedikit. Dengar kata hingga jam 11.30pm DVM students kemas bukit ekspo. Hopefully next year, dogathon will become more outstanding!! (tahun depan nak volunteer PE )

Peace..,
xZYm

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY