Jan 22, 2011

Superheroku..

Dear PK,
Hujung minggu ini semua batch sibuk menguruskan persiapan SUPERHERO yang bakal beraksi di auditorium vet. what mean superhero?

superhero ialah seorang yang memberi impak besar dalam kehidupan kita ++ ada apabila diperlukan, seperti Lois Lane superhero dia adalah Superman, Nobita superhero dia adalah Doreamon.





Azeem? membesar dengan kartun (kenapa kartun superhero sekarang sangat-sangat berat bagi kanak-kanak? dulu ceritanya ringkas & menghiburkan). Flashman, Power Rangers, Ultraman, Tundercats & banyak lagi antara superhero yang popular zaman dulu. Sebelum sekolah, Azeem minat sangat Tundercats & X-Men kemudian bertukar kepada Flashman + Power Rangers kemudian Dragon Ball - Card Captor Sakura - Pokemon - Ben10.

Kemudian,terfikir sejenak.. sepatutnya sebagai anak,kita sepatutnya menaggap ayah sebagai superhero kita. Apabila kita susah,dia ada & apabila kita senang,dia pun ada. Bila-bila masa tanpa keluhan,pasti ayah akan datang. Dan paling penting sebagai umat islam Nabi & sahabat sebagai superhero umat islam..

0 Sentuhan:

Post a Comment

cARDIO TherApY