Apr 13, 2010

Apabila...

Dear PK,
Tetiba tergerak hati hendak menaip. Betapa stressnya apabila kita suka sangat study last minute!! Orang lain sudah ulang beberapa kali,kita masih lagi belum habis sekali baca. Apa nak jadi dengan Melayu ni. Susah nak ubah, sikap melayu memang dipupuk dari kecil perlu bantuan.

Azeem!!! berubah. Target Semester ni sekurang-kurangnya tiada B & ke bawah.. Harap impian jadi kenyataan (dah macam Impian Elyana). Parasite,Alhamdulillah. Apa yang di'target' keluar. Seronok sangat jawab soalan kedua-dua Dr R. Senior tahun lepas dapat soalan yang agak susah, semalam.... soalan...boleh dikirakan membantu student juga. Melainkanlah tidak membaca nota.

Macam tak larat tempuh segala rintangan yang bakal datang. Nafsu ini meronta-ronta mahu sambung menonton Grey's , American Idol, Gossip Girl & hari ini PK - GLEE bersambung kembali.

Ada 5 lagi papers. Paling mengerunkan Jumaat ni. Clinical Pathology. Kena study elok-elok paper clinical skill.

Ya Allah, bantu aku untuk menempuh segala rintangan yang Kau beri seperti mana Kau menolong para Sahabat.

p/s : Nasib baik ada Dweeb & Chichako yang boleh hilangkan stress.. maklumlah beberapa hari ini jadi 'bapa tiri' kepada kedua-duanya. Takut betul masa first time nak masukkan makanan Chako dalam cage.. Mengerunkan. +++ Azeem ada beberapa orang yang boleh dikacau untuk hilangkan stress. PSYCHO SIKIT JE...

1 Sentuhan:

Azeem said...

Rindu JB...

Post a Comment

cARDIO TherApY